Minnesota Outdoorsman - Minnesota Fishing and Hunting Reports

Hunting Forums => Bear Hunting => Topic started by: Boar on September 15, 2019, 08:55:11 AM

Title: Success on friday
Post by: Boar on September 15, 2019, 08:55:11 AM
i love doing this! my cousin Dusty from minit ND, made a high hit last year an we neve recoverd his first bear. so i said you can have another crap atnit thisnyear. he fikin slam dunked it over Jordan. dressed 451
Title: Re: Success on friday
Post by: Boar on September 15, 2019, 08:58:58 AM
biggest bear to comenthru in over 20 uears nonqouta
Title: Re: Success on friday
Post by: mike89 on September 15, 2019, 08:59:15 AM
that is a darn big bear!!!  congrats to him for sure!!!!
Title: Re: Success on friday
Post by: glenn57 on September 15, 2019, 09:10:37 AM
congrats to your cuz.....at least he don't look like you!!!!!!!!!!!! :rotflmao: :rotflmao: :moon: :moon:
Title: Re: Success on friday
Post by: LPS on September 15, 2019, 10:04:51 AM
Darn good guiding job Boar.   :happy1:
Title: Re: Success on friday
Post by: glenn57 on September 15, 2019, 10:07:16 AM
Darn good guiding job Boar.   :happy1:
:tut: really LPS, don't be giving him a big head. :pouty: :pouty: he couldn't guide his way outta wet paper bag!!!!!!!!!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

just kidding bud!!!!!!!!!! good job!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: :rolleyes:
Title: Re: Success on friday
Post by: Dotch on September 15, 2019, 10:58:22 AM
Congrats to you and your cousin boar! You are pretty talented in spite of what glenn says about you... :rotflmao:
Title: Re: Success on friday
Post by: Rebel SS on September 15, 2019, 11:14:54 AM
congrats to your cuz.....at least he don't look like you!!!!!!!!!!!! :rotflmao: :rotflmao: :moon: :moon:


The bear? Thank god!!  :doah:       Seriously, nice bear!!!! :happy1:
Title: Re: Success on friday
Post by: Boar on September 15, 2019, 11:17:17 AM
lmao. it all good. i get just as much of a charge doing for others as if was doing it myself!
Title: Re: Success on friday
Post by: Boar on September 15, 2019, 11:26:55 AM
love this pictue
Title: Re: Success on friday
Post by: glenn57 on September 15, 2019, 12:02:16 PM
when the hell ya gonna get that skun out for gawds sakes!!!!! :confused: times a wastin!!!!!!!!!! :rotflmao:
Title: Re: Success on friday
Post by: dakids on September 15, 2019, 12:11:48 PM
Way to go Boar!!!  Nice to help a young lad score on a huge bear.
Title: Re: Success on friday
Post by: LPS on September 15, 2019, 03:45:14 PM
lmao. it all good. i get just as much of a charge doing for others as if was doing it myself!

Ya we can tell by your Avatar.  That is the pic by your name.   
Title: Re: Success on friday
Post by: Jerkbiat on September 16, 2019, 06:50:23 AM
Awesome Boar. That is one heck of a bear!!!
Title: Re: Success on friday
Post by: Rebel SS on September 16, 2019, 08:25:24 AM
lmao. it all good. i get just as much of a charge doing for others as if was doing it myself!

Ya we can tell by your Avatar.  That is the pic by your name.

True. So, we should call Glenn Glenda?  :rotflmao: :rotflmao:

 Whoops! Back to topic!   That will make a cool rug/wall hanging!  (big wall)  :happy1:
Title: Re: Success on friday
Post by: glenn57 on September 16, 2019, 08:31:46 AM
lmao. it all good. i get just as much of a charge doing for others as if was doing it myself!

Ya we can tell by your Avatar.  That is the pic by your name.

True. So, we should call Glenn Glenda?  :rotflmao: :rotflmao:

 Whoops! Back to topic!   That will make a cool rug/wall hanging!  (big wall)  :happy1:
:tut: :tut: :tut: :tut: :tut: :tut: :tut: :tut: :pouty: :pouty: :pouty: :pouty: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :taz: :taz: :taz: :taz: :taz:
Title: Re: Success on friday
Post by: deadeye on September 17, 2019, 09:11:06 AM
Congrats, very nice bear.  Big one at that.
Title: Re: Success on friday
Post by: Boar on September 17, 2019, 07:50:22 PM
thanks guys it was a ton of fun, and he left me with most of the meat, win win!
Title: Re: Success on friday
Post by: glenn57 on September 17, 2019, 08:55:18 PM
Nope Glenn, leave it be. :banghead: :banghead: :rolleyes: :rotflmao:
Title: Re: Success on friday
Post by: Boar on September 17, 2019, 09:08:04 PM
good call, buddy, it wont be funny anyway...